Toimitusehdot

YLEISTÄ
Futon.fi -verkkokauppa myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle ja toimittaa pääsääntöisesti vain maanteitse manner Suomeen. Toimituksista edellisen ulkopuolelle tulee aina sopia erikseen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.09.2018 alkaen. Pidätämme oikeuden tarkistaa toimitusehtoja aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

TUOTTEET JA HINNAT
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen tarkistuksiin, joten tarkasta hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

TOIMITUSKULUT
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

TILAAMINEN JA SOPIMUS
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilaus on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa välillemme sopimuksen. Sovellamme verkkokaupassamme lakisääteisiä kaupan peruuttamis sääntöjä.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa tarjolla olevilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten anna sähköpostiosoite kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi heti, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

TOIMITUSTAPA
Toimitamme tilauksesi kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

TOIMITUSAIKA
Yleisimmät ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1 – 5 viikkoa. Tuotekohtaiset aika-arviot ilmoitetaan tuotetietojen yhteydessä.

PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, silloin ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme tästä, alla olevaan sähköpostiimme tai selkeästi suoraan sähköpostiimme. Ilmoitus pitää tehdä aina ennen palautusta.

Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja hyvin palautuslähetystä varten pakattuja tuotteita. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautuksesta aiheutuneet kulut maksaa asiakas, esim. Matkahuollon voimassaolevan
hinnaston mukaan. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat kuluttajasuojalain mukaisesti
14 päivän kuluessa.

Palautusosoitteemme:
Grullo oy
Paarmarinne 4 B
01490 Vantaa
Finland

LÄHETYKSEN TARKISTUS, VIRHE JA ONGELMATILANTEET
Tarkista toimitus heti sen saatuasi, jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoita siitä heti kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta normaaleja kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

ASIAKASPALVELU
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
info@futon.fi
+358 9 2316 9534

VASTUUNRAJOITUS
Futon.fi -verkkokauppa ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta esim. kuljetusvauriosta. Vastaamme niistä kuluttajasuojalain mukaan.

ERIMIELISYYDET
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).